explica-mi ce simti dimineata..

dimineata cand te trezesti dupa o lunga noapte.. de sex sau de betie, de stat la tv sau de vorbit pe mess.. ce simti?in pat cand inca nu vrei sa-l parasesti, la dush cand te speli, in oglinda cand te privesti.. ce simti?
pentru ca daca simti fericirea din ochii celor din jur, suna-ma si spune-mi. sau mai bine vino la usa mea si vezi fericirea din ochii mei..
iar daca simti durerea persoanei pe care ai ranit-o candva, du-te si inchide-te intr-o camera. si simte, si traieste si asimileaza durerea ei. si du-te sa-i bati la usa ca sa-i arati fericirea descoperirii sufletului ei. si-atunci vei simti ca e dimineata...
dar daca simti un gol, atunci traiesti un gol si cauta sa-l umpli cu fericirea pe care ai putea sa o gasesti in ochii altora.. dimineata..
si-apoi vino sa-mi explici ce simti dimineata.