Contabilitate

umbra luminii e un etern joc tulburator de pasional. ma intreb daca e mai frumoasa lumina soarelui decat cea a lunii. ma intreb de ce atunci cand ploua cu lumina toti oamenii stau sub umbrele.
oamenii, in dulcea lor caricatura, gasesc cum sa se joace chiar si cu umbrele. ma intreb de ce plange un copil atunci cand i se iau jucariile. ma intreb de ce ma pot juca si in vin sec daca mie imi place doar cel dulce.
obiectele din jur sunt atat de linistite cand sufletele din umbra oamenilor sunt atat de tulburate. ma intreb cum de reusesc cuvintele sa ramana pe hartie cand fata scrie cu viteza umbrei miscate de lumina. ma intreb de ce oamenii se razbuna si nu-si dau seama.
alearga cuvintele prin mintea mea. cuvinte fara legatura si fara sentiment. as vrea un ajutor care sa le dezlege.. ma intreb daca si tu chiar ai un inger pazitor. ma intreb daca inima ingerului de sticla de pe biroul meu chiar are o bucata din inima ta. ma intreb daca in poemele neomoderniste se deseneaza o inima de sticla.
ma intreb si stau si se aduna intrebarile iar eu nu fac decat sa-mi petrec timpul pierzand o parte din lumina zilei ca sa va dau de veste ca ma-ntreb.